| Bericht |
|
Member | Marleen 08:49 10 oktober 2011
berichten90 |
|
|
Essen is weer in aantocht, nog maar 1,5 week en dan mogen we weer los. Ik ben natuurlijk nieuwsgierig wie er allemaal gaan. Tips over spellen die zeker op mijn bekijklijstje moeten zijn welkom. Peter ik en Kes zijn donderdag en vrijdag van de partij en misschien zaterdag. Wie o wie tref ik op Essen? 
|
|
|
Member | Marleen 15:43 12 oktober 2011
berichten90 |
|
|
Voor mij staan de volgende spellen in ieder geval op de lijst erg interessant
Dungeon Petz, Drum Roll, Trajan
|
|
|
Admin
| bart 09:31 13 oktober 2011
berichten50 |
|
|
Voor mij lijken deze me wel interresant, of ik ze ga kopen zie ik op de beurs wel 
Ultimate Werewolf Artifacts Ultimate Werewolf: Night Terrors Meltdown 2020
Mogel Motte
Space Station
Kingdom Builder
Voor de rest zie ik het wel..
|
|
|
Member | erik 08:37 14 oktober 2011
berichten9 |
|
|
Afhankelijk van hoe erg de staat is van onze bankrekening:
- Fortune and Fame
- Eaten by zombies (kaartspel; via Kickstarter)
- Revolver
- Lost temple
- Uitbreiding stenen tijdperk
- Something Wicked (uitbreiding Touch of evil)
- Piraten en kooplui
- Drum roll
en hopelijk NOG VEEEEEEEEL MEER!!!! ……
|
|
|
Member | Peter Dordrecht 18:54 14 oktober 2011
berichten34 |
|
|
|
|
Member | Peter Dordrecht 18:59 14 oktober 2011
berichten34 |
|
|
Ik hoop niet dat iemand Panic Station op zijn lijst had.
14.10.11: Eine Woche vor Beginn der Messe meldet der holländische Verlag White Goblin Games, das das gemeinsam mit Stronghold Games produzierte SpielPanic Station bereits ausverkauft ist – jedenfalls so ziemlich… Die gesamte Auflage ist entweder vorbestellt oder an Shops oder Versender verkauft. Doch die Holländer haben 100 Exemplare für schnelle Besucher der Spieltage reserviert (zu kaufen am Stand 5-01). Dieser Restbestand kann aber nicht vorbestellt werden. Das sind auch nicht die einzigen Restexemplare. Weitere 100 Spiele hat sich der Partner Stronghold Games reserviert und verkauft sie an seinem Stand 12-86.
|
|
|
Admin
| bart 19:39 14 oktober 2011
berichten50 |
|
|
Peter schreef:Eclipse iemand?
Ik weet het niet, het lijkt mij een beetje te veel op twiLight imperium.
Dat staat al een tijd bij in de kast en wordt niet gespeeld…..

|
|
|
Member | Peter Dordrecht 19:32 15 oktober 2011
berichten34 |
|
|
Dan gaan we dat toch gewoon spelen! Moet toch eens zien waarom dat zo hoog op de Geek staat.
|
|
|
Member | Tajs 11:21 17 oktober 2011
berichten7 |
|
|
Hoi mede boardgamegeeks :)
Laat ik me, voordat ik mijn vraag stel, even in et kort introduceren.
Mijn naam is Tajs Seelen en speel nu zo'n ruim 12 jaar bordspellen. Heb heb inmiddels een aardige collectie op de planken liggen. En wil middels jullie forum me even voorstellen om binnenkort na Essen eens langs te komen op één van jullie avonden :)
Dat brengt me bij het volgende:
Dit jaar ben ik van plan om naar Essen te gaan, echter vroeg ik me af of er uberhaupt nog tickets zijn ? Of dat die ook aan de deur gekocht kunnen worden ? Dit zou de eerste keer Essen voor mij zijn, en ik heb verder niet echt de informatie kunnen vinden die ik zocht.
Daarnaast leek het me een mooi moment om me hier voor te stellen ;)
gr. Tajs
|
|
|
Admin
| bart 12:33 17 oktober 2011
berichten50 |
|
|
Hoi Tajs,
Je bent altijd welkom op onze spellen avonden.
Je kunt kaarten voor Spiel gewoon bij de ingang van de beurs kopen, dat doen wij ook.
Veel plezier op de beurs en misschien tot een van de spellenavonden
Groeten,
Bart
|
|
|
Member | Tajs 12:40 17 oktober 2011
berichten7 |
|
|
Hoi Bart,
bedankt voor de snelle reactie! En inderdaad tot een van de avonden :)
|
|
|
Member | Marleen 22:27 23 oktober 2011
berichten90 |
|
|
Het zit er weer op Essen 2011. De buit is binnen en het feest afgelopen. Ik heb weer heerlijk genoten. Gezellig gespeeld en heerlijk geslapen. Patrick bedankt voor het goede regelwerk, inkopen en gezelligheid. Kes vond het ook super, vooral de weerwolven. Bedankt alle mede-huisgenoten voor zoveel (speel)plezier.
En dit is onze buit:
Luna, a few acres of snow, dungeonpets, evolution, haggis, resistance, klondike, obstgarten, keltis het orakel, uitbreiding stone age en freitag.
Ik ben benieuwd waar de anderen mee thuiskwamen
|
|
|
Admin
| bart 07:57 24 oktober 2011
berichten50 |
|
|
Het was weer heel gezellig, Patrick bedankt voor de organisatie, Jasper bedankt voor de extra boodschappen.
Mijn buit was veel kleiner dan gepland.
Veel spellen waar ik belangstelling voor had vielen tegen, of waren er niet , nu ja goed voor de portemonnee .
Mijn buit was 011, automobile, space maze, masters of commercie, sake & samurai, kemomimi panic, tie braker, werewolf artefacts en uitbreidingen voor ultimate werewolf en steam.
|
|