Forum

Huidige Gebruiker: Gast Inloggen Registreren
Overweeg je te registreren, graag

Forums doorzoeken:

Bericht
Gast

annelies

15:11 13 mei 2010

Ik hoorde dat het dit weekend gaat gebeuren

Even een hart onder de riem voor de deelnemers:

Veel succesYell

Moderator

Patrick

11:06 14 mei 2010

berichten87

Bedankt ! We gaan het nodig hebben ! We hebben aardig wat geoefend, maar het blijft natuurlijk spannend en er komt ook een dosis geluk bij kijken. Wordt de dag niet minder gezellig om !

22 teams dit jaar, dat is aardig wat. We zien wel morgen hoe we het er vanaf brengen !

Groetjes van Patrick

Member

Linda

Tilburg

13:20 14 mei 2010

berichten5

Heel veel succes morgen!

Member

Marleen

22:29 15 mei 2010

berichten90

Helaas helaas, een twaalfde plek voor ons. Er deden dit jaar maar liefst 22 teams mee, dus het was een drukte van jewelste. 4 redelijk mooie spellen mogen spelen, dus dat is natuurlijk leuk. Iets minder echter was mijn scooringspercentage. Ik werd 3 keer vierde en 1 keer eerste. Zelfs stone age dat ik voor mijn gevoel super in de vingers had, lukte niet. Maar mijn geluk was nog niet helemaal op want Granada won ik uit eindelijk. Patrick was de topscoorder van ons team met 2 keer eerste 1 keer tweede en 1 keer derde als ik me niet vergis.

Geen plaatsing voor het EK dus, maar wel nog met twee spelen naar huis gegaan. En natuurlijk lekker samen met het team van jmex uit eten geweest. Kortom volgend jaar ben ik graag weer van de partij.

Gast

annelies

00:15 16 mei 2010

Jammer Marleen, maar je moet maar zo denken, : Nu heb je in Essen veel meer tijd om te shoppenWink

Member

Marleen

20:27 21 mei 2010

berichten90

Bij deze dan nog even de top vier van het NK,

dat zijn ook de teams die naar Essen mogen.

1. team Theseus

2. NLTD

3. Krasse knarren

4. de Condottieres

Antwoord op Bericht

Onderwerp beantwoorden:
NK 2010

Gast Naam (Verplicht):

Gast e-mail (Verplicht):

Smileys
Confused Cool Cry Embarassed Frown Kiss Laugh Smile Surprised Wink Yell
Nieuw antwoord plaatsen